Tips bij het lezen van het parochiemagazine op internet

PM op issuu 1Bij het doorbladeren of lezen van parochiemagazines op internet kunnen deze tips te pas komen. Als u een parochiemagazine opent komt u op een pagina die er meestal uitziet als de afbeelding links. U ziet een dubbele bladzijde en de tekst is erg klein.

Met knop 1 krijgt u één pagina tegelijk o132p uw beeldscherm, met knop 2 wordt het hele scherm gebruikt en met door met de muis de ronde stip van knop 3 iets naar rechts te schuiven wordt de tekst vergroot.

Daarna ziet uw beeldscherm er PM op issuu 2ongeveer uit zoals op de afbeelding links onderaan. De tekst van één bladzijde vult het hele beeldscherm. Om door te tekst te bewegen kunt u in de tekst de linkermuisknop ingedrukt houden en de muis naar boven of beneden bewegen. U kunt ook de schuifbalk helemaal rechts gebruiken.

Als u klaar bent met lezen druk dan op de knop Esc (helemaal links boven op uw toetsenbord) om de instellingen terug te zetten.