Links naar andere websites

Het is een wens van het parochiebestuur om op onze website de mogelijkheid te hebben bezoekers te verwijzen naar andere websites die betrekking hebben op onze geloofsbeleving. Neem eens een kijkje op één van de volgende websites:

Het bisdom Rotterdam
www.bisdomRotterdam.nl

Katholiek leven; een website vol geloof, hoop & liefde. Ga naar katholiekleven.nl
voor video’s, podcasts en een gratis abonnement op de maandelijkse nieuwsupdate.

De Rooms Katholieke kerk in Nederland
www.rkkerk.nl

Stichting Vamos Schipluiden organiseert jongerenreizen om jongeren in contact te brengen met een andere realiteit en ondersteunt op deze wijze ook ontwikkelingsprojecten
www.Vamosschipluiden.nl

Het Katholiek Nieuwsblad
www.Katholieknieuwsblad.nl

Nederland telt steeds meer kerken die kiezen voor duurzaam en bewust leven.
www.Groenekerken.nl

Nationale Raad voor Liturgie
www.rkliturgie.nl

Focolare wil bijdragen aan de broederschap van alle mensen.
www.focolare.org/nederland

De stichting VNB Nationale Bedevaarten is een katholieke maatschappelijke organisatie die bedevaarten realiseert. Er worden reizen georganiseerd naar bestemmingen die een belangrijke rol in het katholieke geloof vervullen of hebben vervuld.
www.vnb.nl

Onze parochie participeert in deze oecumenische organisatie in Oudewater.
www.interkerkelijkkontaktoudewater.blogspot.com