Dauwtrappen met Hemelvaart

Dit jaar zullen we te gast zijn op de boerderij van Jan Nederend, Diemerbroek 14 te Papekop. Op 9 mei, Hemelvaartsdag, zullen we wederom met onze vier geloofsgemeenschappen wandelen, eten en vieren. Het is ‘Dauwtrappen’, dus we beginnen vroeg. Om 7.15 uur verzamelen we en om 7.30 uur zal de wandeling van start gaan. Iedereen is van harte welkom deze dag, ook de gezinnen met kinderen zijn van harte uitgenodigd. De wandeling zal ongeveer vijf kwartier duren. Daarna kunnen we met elkaar genieten van ons ontbijt. En tot slot zullen we om 9.30 uur met elkaar Eucharistie vieren, waarin pastor Huub zal voorgaan.

Voor het ontbijt zal worden gezorgd. Ook zal uiteraard voor koffie, thee en frisdrank worden gezorgd. U dient zich hiervoor wel aan te melden. Dit kan via het Centrale Secretariaat, telefonisch 0348-203012 of per mail secr@parochiepaxchristi.nl

Op deze dag zijn onze parochiekerken gesloten. Mensen die niet mee wandelen, kunnen natuurlijk wel aansluiten bij het ontbijt om ongeveer 8.45 uur of bij de viering om 9.30 uur.

Wie geen vervoer heeft en er graag bij wil zijn kan dit melden bij het Centrale Secretariaat, telefonisch 0348-203012 of per mail secr@parochiepaxchristi.nl. Deelnemers die nog een plaatsje over hebben in de auto kunnen zich hier ook melden, zodat ieder die wil deelnemen ook kan deelnemen.

We hopen u te zien op 9 mei bij Jan Nederend, Diemerbroek 14 te Papekop.