Dopen

Wegens Corona maatregelen is deze werkwijze tijdelijk aangepast

In Oudewater en Woerden zijn 6 doopvieringen per jaar gepland. Een viering gaat door als er tenminste twee kinderen gedoopt worden. Wanneer er meer dan vier kinderen zijn, wordt een extra doop afgesproken. In Meije/Zegveld en Kamerik vinden doopvieringen plaats op afspraak.

Met dit formulier kunnen ouders  hun kind opgeven voor de doop. Nadat het hele formulier is ingevuld drukt u op de knop verzenden. Iemand van de parochie neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.

Formulier dopen

Dopeling

Vader

Moeder

Broers/zussen

• Meer broers en zussen AUB bij opmerkingen invullen.

Peetouders

Meter

Opmerkingen

• Wij gebruiken uw persoonlijke informatie voor het organiseren van deze parochieactiviteit en voor het onderhouden van contact met u. In de Privacyverklaring R.K. Parochies geven wij precies aan om welke gegevens het gaat en hoe wij met deze gegevens omgaan.

Verificatie