Jongeren in Meije/Zegveld

De Club
Wij zijn de Club een groep tieners/jongeren (vanaf groep 7/8 tot ongeveer 15 jaar) uit de Parochie Pax Christi, locatie Meije/Zegveld. Wij doen veel met sociaal maatschappelijke thema’s.

Wie zijn wij?
Wij zijn een club enthousiaste jongeren die op een leuke en gezellige manier iets zinvols proberen te doen met ons geloof. We beginnen de avonden altijd met een kwartiertje lekker bijkletsen voordat we actief beginnen aan het programma.

Wat doen wij zoal?

• Openingsactiviteit. Dan gaan we naar huize Ursula in Nieuwveen waar we op een speciale manier een voetbalwedstrijd spelen tegen de Bumpelaars.
  • Filmavond
  • Spelletjesavond met ouderen
  • Sinterklaas of kerst vieren
  • Thema avonden. Avonden waarop we o.a. een gast uitnodigen of spellen spelen.
  • Aan het eind van het seizoen een leuke afsluitende activiteit

Onze clubavonden zijn meestal één keer in de maand in de pastorie van de kerk. Wil je meer informatie of heb je nog vragen, mail ons clubmeijezegveld@hotmail.com
Aniek v/d Burg, Marion Vergeer en Annita van Vliet

Wil u iets erbij op deze pagina plaatsen? Neem dan contact op met de webmaster.